Menu Organisaties |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Veel gestelde vragen door verenigingen van Singles / Alleenstaanden. | Terug |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 | Wat zijn de voorwaarden om lid te worden van Allegro vzw ? |
|
|
 |
|
|
|
Om lid te worden van Allegro vzw dienen volgende voorwaarden voldaan:
1. Bedrag = 1 lidgeld v.d. eigen groep te storten op rekening 979-6537231-18 van Allegro vzw
2630 Aartselaar met vermelding ?lidgeld?
(Vervaldag 1 januari ? indien lidmaatschap ingaat na 01/09 wordt ook het lidgeld van het
volgende jaar reeds betaald.)
Betaling van tussentijds lidmaatschap in functie van resterende maanden.
Minimum van 12,50 Euro/jaar.
Gemotiveerde afwijkingen zijn mogelijk na bespreking door de Raad van Bestuur van Allegro
Opzeg van het lidmaatschap geschied schriftelijk vóór de jaarlijkse vervaldag
Bijdrage is niet terugbetaalbaar.
2. Document : Aansluitingsformulier + de hierin gevraagde documenten
3. Document : Folderinvulformulier - gegevens voor infofolder en website
4. Activiteitenblad regelmatig toesturen aan Allegro vzw (p/a Raymond Majersdorf Eikenlei 35 2900
Schoten ? of per e-mail aan info@allegrovzw.be
5. Niet-commerciële vereniging voor singles zijn
6. Voordracht door Raad van Bestuur van Allegro
7. Goedkeuring door Algemene Vergadering van Allegro. (Verplichte aanwezigheid en presentatie)
8. Alle bestuurlijke en statutaire wijzigingen melden aan Allegro vzw
9. Uw aangesloten leden een lidkaart overhandigen met vermelding van:
Naam vereniging ? persoonsgegevens ? geldigheidsduur ? ? aangesloten bij ALLEGRO vzw?
Voor punt 9 is voor de verenigingen een aanpassingsperiode tot 01/01/2007 voorzien.
Voor meer details zie de Allegro statuten en het huishoudelijk reglement |
Klik hier voor meer info ... |
|
|
 |
|
|
|
|